یونیک فاینانس- سایت افشاگر ویکی لیکس این روزها شرایط خوبی ندارد و پس از سخت گیری های فراوان علیه جولیان آسانژ مدیر این سایت، سایت کوین بیس هم حساب ارز رمزگذاری ویکی لیکس را مسدود کرده است.

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از فارس ، ویکی لیکس از این حساب خود برای برخی اقلام با استفاده از ارزهای رمزگذاری شده استفاده می کرد. اما کوین بیس این حساب را به علت نقض شرایط استفاده از خدمات خود مسدود کرده است.

 طبق تحقیقات یونیک فاینانس ویکی لیکس از سایت یادشده برای تبدیل پرداختی های انجام شده از بیت کوین به پول های متعارف استفاده می کرد و در حالی که کوین بیس دلیل خاصی برای این اقدام خود اعلام نکرده، به نظر می رسد فشارهای دولت آمریکا در این زمینه موثر بوده باشد.

البته این رویداد مانع از استفاده ویکی لیکس از ارزهای رمزگذاری شده دیجیتال نشده و به نظر می رسد این سایت افشاگر از روش های دیگری برای جمع آوری بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال و کسب درآمد استفاده خواهد کرد.


یونیک فاینانس لیکس ,استفاده ,ویکی ,کوین ,فاینانس ,سایت ,ویکی لیکس ,یونیک فاینانس ,ارزهای رمزگذاری ,مسدود کرده ,سایت افشاگر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه فرهنگی مذهبی میثاق 4237 دانلود آهنگ جدید kennedytlhy0 love اجاره روزانه آپارتمان مبله مجسمه دکوری رضا پلی استر(شیراز) - rezapolyester آموزش فیزیک فارابی ألمنارة سایت رسمی سرور سمپ پارادایس(ازمایشی)