زمان ثبت نام آزمون المپیاد دانش آموزی 96

بنابراین متقاضیان ثبت نام المپیاد دانش آموزی دقت داشته باشند با توجه به بخشنامه مرحله اول المپیادهای علمی و ادبی سال 1396 ثبت نام از روز شنبه 25 آذرماه آغاز  و تا پایان روز چهارشنبه 29 آذر ادامه خواهد داشت. همچنین داوطلبان توجه داشته باشند زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد، توصیه مشاوران سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی به شما این است که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و هرچه سریعتر اقدام به ثبت نام خود نمایید. 


 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 96 – 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 



نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 96 – 97

 

با توجه به اینکه ثبت نام در آزمون‌های سال جاری نیز به صورت اینترنتی بوده، متقاضیان ثبت نام داخل و خارج از کشور در زمان تعیین شده می وانند با مراجعه به سایت ثبت نام الکترونیکی المپیادها به نشانی http://oly.medu.ir مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

بعد از تایید صحت اطلاعات توسط مدیر واحد های آموزشی، ثب نام در سامانه مذکور نهایی خواهد شدو مدیران احد های آموزشی بعد از ثبت نام دانش آموز باید با مراجعه به سامانه مربوط نسبت به درج اطلاعات و تایید عکس دانش اموز اقدام نمایند. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل درتایید اطلاعات و عکس دانش آموزان مدیران محترم مسئول خواهند بود. در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت نام و یا عدم تطابق عکس دانش اموز و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام المپیاد دانش اموزی در ارتباط باشید و سوالات خود را در این باره از مشاوران ما بپرسید.

شرکت و قبولی در المپیاد برای دانش آموزان مزایای را به همراه دارد که در مقاله مزایای المپیاد دانش آموزی توضیحاتی در رابطه با تاثیر مدال المپیاد و سهمیه آن در کنکور توضیحاتی را ارائه دادیم.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در المپیاد دانش آموزی 

همانور که توضیح دادیم ثبت نام بصورت اینترنتی بوده ودانش آموزان برای شرکت در هر المپیاد باید مبلغ دویست و بیست و پنج هزار ریال پرداخت نمایند. دانش آموزان برای پرداخت هزینه ثبت نام باید کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی را داشته باشند. بنابراین هیچگونه واریز از طریق دستگاه خود پرداز برای ثبت نام در المپیاد دانش آموزی پذیرفته نخواهد شد. همچنی فایل عکس داوطلبان با فرمت jpg و نباید بیشتر از 70 کیلو بایت باشد. 

زمان توزیع کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

کارت ورود به جلسه آزمون قبل از برگزاری اولین آزمون از طریق سامانه ثبت نام بصورت الکترونیکی توزیع خواهد شد و ضروری است داوطلبان در زمان مقرر با مراجعه به سایت کارت خود را دریافت نمایند. بعد از دریافت کارت توسر دانش اموز باید روی کارت را به دقت مطالعه کرده و در صورت روز هرگونه مشکل در ثبت اطلاعات و عکس درج شده به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

 منبع:ثبت نام المپیاد دانش آموزی 96 – 97


tahsil دانش ,المپیاد ,آموزی ,کارت ,نمایند ,زمان ,المپیاد دانش ,دانش آموزی ,دانش آموزان ,دانش اموز ,داشته باشند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فقط برای امروز برنامه ساز پیشرفته بهترین ساندویچ پنل در ایران فروشگاه سایت بلاگ بیست تجارت فاركس بورس بازار تی وی نوستالژیا بروزکده Texnice