با شروع ثبت نام المپیاد دانش آموزی سوال بسیاری از دانش آموزانآگاهی از مزایای المپیاد دانش آموزی در کنکور و اینکه کنکور بخوانیم یا با المپیاد بدون آزمون وارد دانشگاه شویم؟؟؟؟

مزایای المپیاد دانش اموزی در کنکور به چه صرت است؟ المپیاد بهتر است یا کنکور؟المپیاد خواندن چه مزایایی دارد؟
چه کسانی می توانند در المپیاد شرکت کنند؟
 آیا المپیاد خواندن لطمه ای به درس وارد می کند؟
 آیا در مناطق محروم و شهر های کوچیک هم المپیاد خوند؟

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با مزایای شرکت و قبولی در المپیاد به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. اولین موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که هدف شما از خواندن المپیاد چیست آیا به دلیل علاقه به دریافت مدال یا اینکه به دلیل علاقه ای که به درس مورد نظر دارید المپیاد را انتخاب کرده اید. در واقع المپیاد به معنی اختصاص دادن تمام روز و شب خود به درسی علاقمند به آن هستید و المپیاد یعنی چند ساعت برای یک مسئله وقت گذاشتن و خسته نشدن بنابراین علاقمند بودن به درسی که می خواهید در المپیاد آن شرکت کنید اهمیت بسیار بالای دارد.

کنکور یا المپیاد 

انتخاب این موضوع برای دانش آموزان اهمیت زیادی بنابراین نمیشه صرفا بخاطر مزایای المپیادیبودن و بدون توجه به سختی هایی که برای المپیادی ها وجود دارد فکر کنید که المپیادی بودن خیلی بهتر می تونه باشه. اولا دانش آموزانی که المپیاد رو انتخاب می کنند باید از نظر هوشی توانایی های بالایی داشته باشند تا بتوانند در المپیاد شرکت نمایند. اما در نهایت دانش آموز دوم دبیرستانی که درسش خوبه و از نظر هوشی توانایی داره بهتره المپیاد رو ادامه بده. بنابراین اگر از نظر علمی در سطح بالای هستید بهتر در المپیاد دانش آموزی شرکت کنید اگر قبول شدید المپیاد رو ادمه بدید اگر هم نشد با برنامه ریزی درست نه تنها از کنکور عقب نمی مانید بلکه با توجه به مطالعات دقیقی که تو درس المپیادی خود داشتید در رقابت کنکور هم جلو میفتید.

مزایای المپیاد دانش آموزی در کنکور



جهت مشاوره در زمینه مزایای المپیاد دانش آموزی در کنکور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


از مهم ترین مزایای  قبولی درالمپیاد دانش آموزی تاثیر مدال المپیاد در کنکور می باشد، در صورت کسب مدال طلا در المپیاد دانش آموزی بدون کنکور در هر رشته و دانشگاهی که بخواهید می توانید تحصیل کنید، همچنین از دیگر مزایای تحصیل در المپیاد سهمیه المپیاد در کنور می باشد، بنابراین در صورت کسب مدال نقره یا برنز، سهمیه 20 درصدی در کنکور برای شما لحاظ خواهد شد به این صورت که هر ترازی را در کنکور کسب کرده اید 20 درصد افزایش می یابد. (به عنوان مثال اگر در المپیاد زیست مدال نقره یا برنز کسب کنید در صورت کسب رتبه 6000  می توانید در رشته پزشکی قبول شوید). همچنین دانش آموزانی که در المپیاد موفق به کسب مدال می شوند عضو بنیاد ملی نخبگان می شوند و ماهانه کمک هزینه تحصیل دریافت می نمایند.
از دیگر مزایای تحصیل در المپیاد لذت بردن از درس مورد علاقه می باشد وقتی شما المپیاد می خونید دنبال رشته ای میرید که واقعا بهش علاقه دارید و این باعث میشه خیلی خوب تو اون درس پیشرفت کنید و واقعا از خوندن اون لذت ببرید.

 

بنابراین در صورت مطالعه با برنامه در المپیاد اگه قبول شدید که شامل مزایای که توضیح دادیم خواهید شد در صورت عدم قبولی هم حداقل درسی را که برای المپیاد خوانده اید در کنکور با درصد خوب خواهید زد و در دانشگاه هم نسبت به دیگر دانشجویان برتری خواهید داشت.

 
منبع:مزایای المپیاد دانش آموزی در کنکور


tahsil المپیاد ,کنکور ,دانش ,آموزی ,مزایای ,صورت ,دانش آموزی ,المپیاد دانش ,مزایای المپیاد ,دیگر مزایای ,مدال نقره ,دیگر مزایای تحصیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پای نت چیست؟ آیا کلاهبرداری است؟ روانشناسی زنان گاهی برای خنده دلم تنگ میشود دانلود رایگان فیلم,سريال رسیدگی به شکایات پرسش مهر 20-مدرسه شاد ماسک امگا و اوژن